Κυριακή 22 Απριλίου 2012

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ Β ΠΕΙΡΑΙΑ


ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΓΑΒΡΙΗΛ

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1953, αποφοίτησα από την Ιωνείδιο Πρότυπο Σχολή Πειραιά και σπούδασα αρχιτεκτονική στο Πανεπιστήμιο της Ρώμης. Στο ίδιο πανεπιστήμιο εκπόνησα διδακτορική διατριβή γύρω από την προβληματική της πόλης σαν οικοσύστημα (1992).
Συνεργάστηκα για 12 χρόνια με ένα από τους σημαντικότερους Ιταλούς αρχιτέκτονες του 20ου αιώνα, μοναδικού ευρωπαίου εκπροσώπου της οργανικής και «πράσινης» αρχιτεκτονικής. Διατηρώ αρχιτεκτονικό γραφείο και εμπλουτίζω την δραστηριότητα μου με την συμμετοχή σε αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς ιδεών, κύρια οικο-βιοκλιματικού χαρακτήρα. Διατέλεσα μέλος επιτροπών του ΣΑΔΑΣΠανελλήνιας Ένωσης Αρχιτεκτόνων, μέλος της Επιτροπής Αρχιτεκτονικού Ελέγχου Σαλαμίνας και εκπρόσωπος του ΣΑΔΑΣ σε κριτική επιτροπή πανελλήνιου αρχιτεκτονικού διαγωνισμού ιδεών.
Προσχώρησα στους Οικολόγους Πράσινους τον Σεπτέμβριο 2007. Διατέλεσα μέλος της γραμματείας της Πολιτικής Κίνησης Κορυδαλλού-Νίκαιας-Ρέντη, μέλος του 8ου Πανελλαδικού Συμβουλίου, υπεύθυνος της Θ.Ο. Οικολογίας Ανθρωπογενούς Περιβάλλοντος και συντονιστής της Επιτροπής Καταστατικού του κόμματος, ενώ σήμερα μέλος του 9ου Πανελλαδικού Συμβουλίου, υπεύθυνος της Θ.Ο. Δημοκρατίας & Θεσμών και τακτικό μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας.
Στις βουλευτικές εκλογές 2009 ήμουν υποψήφιος των Οικολόγων Πράσινων της Β Πειραιά ενώ στις δημοτικές εκλογές 2010 συνιδρυτής του Ανοικτού Δικτύου Δημοτικών Κινήσεων «πράσινο - Για την Οικολογία» και συντάκτης της ιδρυτικής διακήρυξης και του εκλογικού προγράμματος «Η Χάρτα των Βιο-Δήμων, Για ένα νέο θεσμικό μοντέλο οικολογίας της τοπικής αυτοδιοίκησης, αυτόνομης, «οικονομικής», συμμετοχικής και αυτό-βιώσιμης».
Συγγράφω συστηματικά στο πεδίο του οικολογικού προβληματισμού και της άμεσης δημοκρατίας. Είμαι ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Δικτύου για την Αποανάπτυξη.
----------------------------------------------------

ΔΟΥΖΙΝΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ

Γεννήθηκα το 1962 στον Κορυδαλλό. Είμαι απόφοιτος του τμήματος Ηλεκτρονικών της Συβιτανιδείου. Εδώ και 9 χρόνια ενεργοποιούμαι επιχειρηματικά στο πεδίο των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των δικτύων.
Είμαι μέλος των Οικολόγων Πράσινων από τον Μάρτιο 2009. Συμμετείχα στις ευρωεκλογές και στις βουλευτικές εκλογές 2009, με την ιδιότητα του μέλους της συντονιστικής ομάδας της σχετικής καμπάνιας, ήμουν υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο των Οικολόγων Πράσινων της Β Πειραιά, ενώ την περίοδο των δημοτικών εκλογών του 2010 στάθηκα συνιδρυτής του Ανοικτού Δικτύου Δημοτικών Κινήσεων «πράσινο - Για την Οικολογία» και συντάκτης της ιδρυτικής διακήρυξης και του εκλογικού προγράμματος «Η Χάρτα των Βιο-Δήμων, Για ένα νέο θεσμικό μοντέλο οικολογίας της τοπικής αυτοδιοίκησης, αυτόνομης, «οικονομικής», συμμετοχικής και αυτό-βιώσιμης».
Δραστηριοποιούμαι ενεργά, σε καθημερινή βάση, στο πεδίο του οικολογικού ακτιβισμού σε δημοτικό και διαδημοτικό επίπεδο. Από τον Σεπτέμβριο 2009 είμαι μέλος της γραμματείας της Πολιτικής Κίνησης Κορυδαλλού-Νίκαιας-Ρέντη, μέλος της Επιτροπής Διαβούλευσης του Δήμου Κορυδαλλού και ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Δικτύου για την Αποανάπτυξη.
----------------------------------------------------

ΖΕΡΒΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΚΛΕΑΝΘΗ

Γεννήθηκα το 1951 στην Αθήνα. Σπούδασα αρχιτεκτονική στο Πανεπιστήμιο της Νεαπόλεως, στην Ιταλία και διατηρώ αρχιτεκτονικό γραφείο ιδιωτικών έργων.
Διατέλεσα σύμβουλος του προέδρου της Δημόσιας Επιχείρησης Ανέγερσης Νοσηλευτικών Μονάδων, (ΔΕΠΑΝΟΜ), μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΣΑΔΑΣΠανελλήνιας Ένωσης Αρχιτεκτόνων, εκπρόσωπός του στο Συμβούλιο Αρχιτεκτόνων Ευρώπης και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ελληνικού Τμήματος του ICOMOS, (Διεθνές Συμβούλιο Μνημείων και Τοποθεσιών).
Είμαι μέλος της μόνιμης επιτροπής Θεμάτων Πολιτισμού & Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας και έχω συνυπογράψει τον διεθνή χάρτη αρχών του ICOMOS για την διατήρηση των τοιχογραφιών - ICOMOS Principles for the preservation and conservation-restoration of Wall Paintings, Copenhagen, Thessaloniki,  Victoria Falls 2003.
Συνέβαλα στην κήρυξη του σταθμού ΗΣΑΠ της Ομόνοιας σε διατηρητέο μνημείο και έχω συμμετάσχει σε κριτική επιτροπή πανελλήνιου διαγωνισμού υλοποιημένου αρχιτεκτονικού έργου. Το 2000 απέτρεψα δικαστικά την αλλοίωση της «απλής αναλογικής» στίς εκλογές του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
Συμμετείχα στην οργάνωση και σαν εισηγητής στο 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αρχιτεκτόνων. Συμμετέχω σε ημερίδες και δημοσιεύω άρθρα που αφορούν τη διατήρηση των ακίνητων πολιτιστικών και περιβαλλοντικών αγαθών της Ευρώπης.
----------------------------------------------------

ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Γεννήθηκα στον Κορυδαλλό το 1980 και είμαι απόφοιτος σχολής Ηλεκτρονικών Αυτοματισμού. Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι στην εταιρία Πλαίσιο-Κομπιούτερ σαν διευθυντής του καταστήματος Ταύρου.
Είμαι μέλος των Οικολόγων Πράσινων από τον Μάιο 2009. Συμμετείχα ενεργά στην προεκλογική εκστρατεία των ευρωεκλογών και των βουλευτικών εκλογών του 2009 καθώς και σε εκείνη των δημοτικών εκλογών Κορυδαλλού το 2010. Είμαι μέλος του Ανοικτού Δικτύου Δημοτικών Κινήσεων «πράσινο - Για την Οικολογία» και του Ελληνικού Δικτύου για την Αποανάπτυξη.
Θέτω υποψηφιότητα στις προσεχείς εκλογές με τους Οικολόγους Πράσινους γιατί πιστεύω ότι ο πολίτης πρέπει να κατακτήσει την ποιότητα ζωής που δικαιούται μέσα από την ριζική μεταρρύθμιση των θεσμών και της δημοκρατίας μας.
----------------------------------------------------

ΚΗΚΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ

Η Κατερίνα Κήκου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Ασχολήθηκε από νεαρή ηλικία με τον κλασικό χορό και παράλληλα φοίτησε στο Φυσικό Τμήμα της Πανεπιστημίου της Πάτρας. Έλαβε την υποτροφία του Ιδρύματος Ωνάση για μεταπτυχιακές σπουδές.
Φοίτησε στο Joffrey Ballet School στη Νέα Υόρκη, παρακολούθησε σεμινάρια στο Merce Cunningham Dance Studio στη Νέα Υόρκη και στο Laban Centre στο Λονδίνο και φοίτησε σε Ανώτερες Δραματικές Σχολές θέατρο και σκηνοθεσία. Είναι μόνιμη χορεύτρια της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και κάτοχος πολλών Ελληνικών και Αγγλικών διπλωμάτων χορού και χορογραφίας. Παράλληλα διδάσκει σε αναγνωρισμένες σχολές χορού. Το ρεπερτόριό της περιλαμβάνει έργα κλασικού, νεοκλασικού και σύγχρονου χορού.
Έχει περιοδεύσει σε πολλές χώρες και σε όλη την Ελλάδα. Επίσης, έχει ερμηνεύσει ρόλους σε πολλά είδη θεάτρου (επιθεωρήσεις, χοροθέατρο, μιούζικαλ, κ.α.) και στην τηλεόραση. Το ενδιαφέρον της εστιάζεται ιδιαίτερα σε θέματα πολιτισμού και τέχνης.
----------------------------------------------------

ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Γεννήθηκα στον Κορυδαλλό το 1965 και είμαι κάτοικος Κορυδαλλού. Είμαι πτυχιούχος Τ.Ε.Ι. Αθήνας, με ειδικότητα Μηχανολόγου και ασχολούμαι επαγγελματικά με την αναπαλαίωση επίπλου με χρήση βιο-υλικών.
Δραστηριοποιούμαι εδώ και αρκετά χρόνια στα πλαίσια φυσιολατρικών και ορειβατικών συλλόγων και στο πεδίο του οικολογικού ακτιβισμού. Είμαι μέλος των Οικολόγων Πράσινων από το 2003. Συμμετείχα στην εκλογική καμπάνια των ευρωεκλογών και βουλευτικών εκλογών 2009 και ήμουν υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο των Οικολόγων Πράσινων της Β Πειραιά








----------------------------------------------------

ΜΑΚΡΕΝΟΓΛΟΥ ΑΝΙΚΗΤΟΣ του ΙΩΑΝΝΗ

Θα είμαι υποψήφιος με τους Οικολόγους Πράσινους γιατί πιστεύω στη δημοκρατία της συμμετοχής, στη συμμετοχή όλων των ενεργών πολιτών στα κέντρα λήψης των αποφάσεων, σε όλα τα ζητήματα μας αφορούν, εμάς και τον τόπο μας. Στο χέρι μας είναι!













----------------------------------------------------

ΜΗΤΣΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

Γεννήθηκα το 1970 και είμαι παντρεμένος με δύο παιδιά. Είμαι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Πειραιά στον τομέα της Οργάνωσης/Διοίκησης Επιχειρήσεων. Εδώ και 15 χρόνια αποτελώ στέλεχος σε φαρμακευτική εταιρεία.
Είμαι ενεργό μέλος των Οικολόγων Πράσινων από το 2005. Συμμετείχα ενεργά στις προεκλογική εκστρατεία του κόμματος στις ευρωεκλογές και στις βουλευτικές εκλογές του 2009. Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου 2010 πλαισίωσα το ψηφοδέλτιο της αντιπεριφέρειας Πειραιά της Αττικής Οικολογικής Απάντησης - ΑΤΤΟΙΚΑ. Βάζω υποψηφιότητα στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές στην Β Πειραιά γιατί πιστεύω σε μία εναλλακτική πρόταση για ένα καλύτερο αύριο, σε μια οικολογία της οικονομίας, των θεσμών, της δημοκρατίας.


----------------------------------------------------

ΣΕΙΤΑΡΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ του ΗΛΙΑ

Γεννήθηκα στις 22 Ιουνίου 1964. Μεγάλωσα και σπούδασα στην Γερμανία. Στην Ελλάδα επέστρεψα το 1983. Είμαι παντρεμένη με 2 παιδιά.
Μέχρι και το 2001 ήμουν ελεύθερος επαγγελματίας ενώ από το 2001 έως πρόσφατα διατέλεσα χρέη γραμματέα σε σπουδαστικό κέντρο ξένων γλωσσών.
Δραστηριοποιούμαι από καιρό στα πλαίσια φυσιολατρικών συλλόγων και του οικολογικού ακτιβισμού. Είμαι μέλος των Οικολόγων Πράσινων από τον Μαίο 2010. Στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου 2010 πλαισίωσα το ψηφοδέλτιο της αντιπεριφέρειας Πειραιά της Αττικής Οικολογικής Απάντησης - ΑΤΤΟΙΚΑ. Κατεβαίνω υποψήφια στις προσεχείς βουλευτικές εκλογές στην Β Πειραιά γιατί πιστεύω ότι ο πολίτης πρέπει να κατακτήσει την ποιότητα ζωής που δικαιούται. Είμαι μέλος του Ελληνικού Δικτύου για την Αποανάπτυξη.

----------------------------------------------------

ΤΣΑΡΟΥΧΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ


Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Κορυδαλλό όπου ζω μέχρι σήμερα. Αν και παιδί της πόλης, η φύση με συνάρπαζε από μικρή ηλικία και είχε σαν συνέπεια να ενδιαφερθώ πρώιμα για την οικολογία και την προστασία του περιβάλλοντος. Στα ενδιαφέροντα μου εντάσσονται η πράσινη ανάπτυξη, οι βιοκαλλιέργειες, κομποστοποίηση, βελτίωση κτιρίων, κατασκευή βιοκλιματικών οικιών, οι εναλλακτικές μορφές θεραπείας (ολιστική διατροφολογία, ομοιοπαθητική, βοτανολογία, ενεργειακές θεραπείες, αρωματοθεραπεία,  κ.λ.π.).
΄Εχω σπουδάσει οικονομικά, Ψυχολογία και Διοίκηση Επιχειρήσεων (Μ.Β.Α.). Είμαι τραπεζικός υπάλληλος και έχω εργαστεί σε διάφορες επιτελικές Διευθύνσεις, όπως η Διεύθυνση Διαχείρισης Διαθεσίμων (Dealing Room), η Διεύθυνση Προϊόντων Ιδιωτών και Επαγγελματιών κ.λ.π. ΄Εχω ασχοληθεί ενεργά με τον τραπεζικό συνδικαλισμό, ενώ παλιότερα έχω εκλεχθεί και σε Επιτροπές Χώρου.
Στόχος μου είναι να φτιάξουμε όλοι μαζί μια Αθήνα πράσινη, πιο καθαρή, λιγότερο ενεργοβόρα και το κυριότερο πιο ανθρώπινη για τους κατοίκους της, βάζοντας όλοι από ένα λιθαράκι, έτσι ώστε  η οικολογία  να μπει στην συνείδηση όλων των πολιτών.
----------------------------------------------------

ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Γεννήθηκα στον Κορυδαλλό, μεγάλωσα στη Νίκαια και ζω τα τελευταία 27 χρόνια στη Σαλαμίνα. Εργάζομαι από μαθητής ως μηχανοτεχνίτης - τεχνικός μετάλλου.
Είμαι μέλος των Οικολόγων Πράσινων. Συμμετείχα ενεργά στην εκλογική καμπάνια των ευρωεκλογών και βουλευτικών εκλογών 2009 και ήμουν υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο των Οικολόγων Πράσινων της Β Πειραιά γιατί πιστεύω ότι ο εργαζόμενος πρέπει να βρει την ποιότητα ζωής που δικαιούται.
Μέσα από το όραμα, το πρόγραμμα και τις θέσεις των Οικολόγων Πράσινων μπορούμε να αγαπήσουμε αληθινά τις γειτονιές μας δίνοντας την ελπίδα σε νέους ανθρώπους και στα παιδιά για ένα μέλλον πιο ανθρώπινο, πιο βιώσιμο, πιο γόνιμο. Είμαι ιδρυτικό μέλος του Ελληνικού Δικτύου για την Αποανάπτυξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου